چطور گوشي اندرويد را روت كنيم

۲ بازديد

چطور گوشي اندرويد را روت كنيم چطور گوشي اندرويد را روت كنيم چطور گوشي اندرويد را روت كنيم چطور گوشي اندرويد را روت كنيم

گونه يك دستگاه اندرويد را روت كنيم

ابزار رايگان روت كردنkingo android windows  شرايطي را تقريبا براي تمام گوشي هاي اندرويد هوشمند فراهم مي سازد تا بتوانند از محيط بسته آن به طور ناگهاني رهايي يابند ، در اينجا با نحوه استفاده از اين ابزار تا حدودي آشنا مي شويد.

Rooting معادل اصطلاح خلاصي و رهايي از زندان ميباشد. وسيله اي براي باز كردن قفل سيستم عامل تا شما بتوانيد برنامه هاي تاييد نشده توسط گوگل را نصب كنيد.سيستم عامل را به روز رساني كنيد ان را جايگزين سيتم عامل كنيد پردازنده را over lock كنيد و به همين ترتيب نيز در مورد هر چيزي ان را تنظيم كنيد.

Root Android 

Root Android

البته براي كاربر Rooting صداها شبيه والبته ميتواند كه شبيه به يك فرايند ترسناك باشد.از اينها گذشته Rooting در اطراف هسته نرم افزار گوشي هوشمند شما ممكن است كه مانند يك دستور غذاي فاجعه آميز باشد.كافي است شما حركتي اشتباه انجام دهيد تا گوشي در نهايت به يك پاره آجر تبديل شود. خوشبختانه ابزاري براي ويندوز وجود دارد كه باعث مي شود Rooting با يك كليك انجام بشود:kingo android root


مقالات برتر :

بررسي دلايل تمام شدن سريع حجم اينترنت | رازهايي از هك مودم وايرلس كه هكرها دوست ندارند بدانيد!


اين برنامه رايگان است و براساس آزمايشهاي اوليه من درمقابل يك تلفن همراه عالي virgin اين واقعا مانند يك جاذبه است ، (قبل از اينكه اين كار را ادامه دهيد مطمين شويد كه ليست سازگاري را چك كرده ايد در نظر داشته باشيد كه هر چند به صورت عالي بروي ان كار نميكرد اما ابزار هيچ مشكلي با ان نداشت)در اينجا نحوه شروع و اغاز به كار اين برنامه اورده شده است.
گام نخست:kingo android root  را دانلود و نصب كنيد

Root Android 

Root Android

گام دوم: حالت اشكال زدايي USB را در روي گوشي خود فعال كنيد
اگر اين برنامه در اندرويد اجرا بشود تب تنظيمات را بزنيد گزينه developer و بعد تيك box usb debugging را بزنيد.(ممكن است كه شما نياز داشته باشيد كه گزينه developer را روشن كنيد قبل از اينكه كاري انجام بدهيد)برروي اندرويد ۴٫۲ و پس از ان تب تنظيمات تلفن گزينهdeveloper  و بعد از ان گزينه اشكال زدايي USB را بزنيد.سپس تب ok را براي تاييد تغيير تنظيمات بزنيد.
گام سوم:برنامه روت اندرويد را برروي كامپيوتر خود اجرا كنيد.سپس از طريق كابل همگام سازي ان با با موبايل خود اتصال برقرار كنيد.بعد از چند لحظه پنجره اي ظاهر ميشود كه اتصال شما را به دستگاه نشان ميدهد.

مترجم : پريسا بيگدلي

مطالب پيشنهادي از سراسر وب

عظيم ترين رودخانه ساخت دست بشر!!!

لينكدوني ( مطالب خواندني از سراسر وب )

darkwings

بالهاي تاريك (قسمت اول)

دومين بازي مستقل برتر در سال 2015 / كانديد بهترين داستان ، گرافيك و صداگذاري در سال 2016 / كانديد بهترين بازي موبايل در جشنواره TGC 2017 / كانديد بهترين بازي ماجراجويانه سال در جشنواره بازي هاي تهران / دريافت نام سينمايي ترين بازي رايانه اي ايران از سوي بنياد ملي بازي هاي رايانه اي و ...
قيمت : رايگاندانلود رايگان
hasht

بازي بيليارد ايراني هشت

بازي رايگان بيليارد ايراني هشت امكان بازي يك به يك با كاربران ايراني امكان بازي با دوستان خود همراه با مسابقات (تورنامنت هاي) ميليوني درون بازي به صورت ماهيانه و چندين امكانات جذاب ديگر امكان نصب بر روي سيستم عامل اندرويد داراي مجوز رسمي از بنياد بازي هاي رايانه اي
قيمت : رايگان ...دانلود اپليكيشن
Framaroot Android

در اين پست از فارسرويد قصد معرفي اپليكيشن جالب و بسيار كاربردي Framaroot براي سيستم عامل اندرويد را داريم كه توسط ان و بدون برنامه هاي اضافي مي توانيد گوشي اندرويدي خود را روت كنيد! ابتدا بهتر است با روت و فوايد آن آشنا شويد. براي همين ابتدا كمي در مورد روت كردن گوشي هاي اندرويدي صحبت مي كنيم و در نهايت به معرفي و روش كار اين برنامه ي فوق العاده مي پردازيم. به طور كلي روت به معناي ريشه و اصطلاحا روت كردن به زبان ساده يعني دسترسي ريشه‌اي به دستگاه اندرويد مي باشد كه شامل يك سري عمليات مختلفي است كه دسترسي كاربران به فايل هاي سيستمي اندرويد جهت تغييرات را امكان پذير مي سازد. هنگامي كه گوشي اندرويديتان را براي بار اول روشن مي كنيد، در قسمت تنظيمات مي‌توانيد گزينه‌هاي زيادي را به دلخواه خود تغيير دهيد ولي اين تنظيمات تنها چيزهايي هستند كه سازنده ي گوشي اجازه تغيير در آن‌ها را داده است در صورتي كه با روت كردن مي‌توانيد هر تغييري كه دوست داريد را انجام بدهيد.

 

Framaroot - روت كردن اندرويد با يك كليك و بدون نياز به pc !

 

برخي از فوايد روت كردن گوشي هاي اندرويدي :

1 – برخي از اپليكيشن هاي اندرويدي، نياز به روت بودن گوشي شما دارند كه از آن ها مي توان به مواردي همچون بيشتر برنامه هاي گذر از تحريم، تيتانيوم بكاپ، لينك2اس دي، تسكر و …اشاره كرد. در اين گونه موارد نياز به روت براي گوشي اندرويدي شما احساس مي شود!

2 – در گوشي اندرويدي شما بيشتر برنامه هاي موجود بدون استفاده هستند و شما نيازي به آن ها نداريد، شما نمي متوايند اين برنامه هاي پيش فرض را همانند برنامه هاي نصبي حذف كنيد؛ ولي با روت كردن گوشيتان قادر خواهيد بود كه به راحتي نرم افزارهاي پيش فرض را حذف كنيد و از شر ان ها خلاص شويد !

3 – سازندگان گوشي با خريداري و قراردادن انواع مختلف چيپست و پردازنده هاي اندرويدي سرعت خاصي را كه مدنظرشان است براي پردازنده تعيين مي‌كنند تا هم مصرف شارژ و هم سرعت و كارايي دستگاه بهينه باشد. بعضي اوقات نياز مي شود كه اين سرعت را خودتان كمي افزايش دهيد، چرا كه دستگاه بعضي اوقات كند شده و همچنين توانايي پردازنده دستگاهتان بيش از سرعتي است كه سازنده برايش در نظر گرفته است را ندارد ، پس در اين گونه موارد نيز نياز به روت احساس مي شود.

4 – اندرويد به خودي خود، داراي امكانات شخصي سازي زيادي است اما اگر دو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.